> > > > > de-toekomst-van-het-nieuws

Costera Meijer - Toekomst Van Het Nieuws

Het boek Toekomst Van Het Nieuws van de auteur Costera Meijer is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Toekomst Van Het Nieuws" is tweedehands te koop vanaf € 12,50 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 12,50 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789075727289
   
Soort boek
Paperback


Hoe kunnen journalisten en programmamakers tegemoetkomen aan de wensen en verlangens van tieners en twintigers op het gebied van onafhankelijke en pluriforme informatievoorziening? Mensen onder de dertig vormen een zeer gewilde doelgroep. Maar wat weten we ervan? De stroom beleidsrapporten die de afgelopen jaren over Nederland heentrok, bracht gloedvol het medialandschap in kaart. De ervaringen en wensen van kijkers, luisteraars of lezers klonken echter zelden door.<br />Hoe beleven jonge mensen de media en wat doen ze ermee zijn vragen die in dit boek centraal staan. En, op welke manier kunnen journalisten, programmamakers en mediaorganisaties veranderen om tot de verbeelding van jonge mensen te spreken? Is verandering mogelijk zonder dat de waarden van de democratie en de kernwaarden van de journalistiek - onafhankelijkheid, feitelijkheid en betrouwbaarheid - in gevaar komen?<br />Hoewel de nadruk ligt op audiovisuele (nieuws)media, zijn de analyses van de mediabeleving door jongeren en de beroepshouding van journalisten en programmamakers ook r
Prijs
€ 12,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789075727289
   
Soort boek
Paperback


Hoe kunnen journalisten en programmamakers tegemoetkomen aan de wensen en verlangens van tieners en twintigers op het gebied van onafhankelijke en pluriforme informatievoorziening? Mensen onder de dertig vormen een zeer gewilde doelgroep. Maar wat weten we ervan? De stroom beleidsrapporten die de afgelopen jaren over Nederland heentrok, bracht gloedvol het medialandschap in kaart. De ervaringen en wensen van kijkers, luisteraars of lezers klonken echter zelden door.<br />Hoe beleven jonge mensen de media en wat doen ze ermee zijn vragen die in dit boek centraal staan. En, op welke manier kunnen journalisten, programmamakers en mediaorganisaties veranderen om tot de verbeelding van jonge mensen te spreken? Is verandering mogelijk zonder dat de waarden van de democratie en de kernwaarden van de journalistiek - onafhankelijkheid, feitelijkheid en betrouwbaarheid - in gevaar komen?<br />Hoewel de nadruk ligt op audiovisuele (nieuws)media, zijn de analyses van de mediabeleving door jongeren en de beroepshouding van journalisten en programmamakers ook r
Prijs
€ 14,99
Bekijk boek