ISBN: 9789026726873
Bekijk boek
Het boek Het Managen Van Klanteninteractie van de auteur Michiel Van Mens is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Managen Van Klanteninteractie" is tweedehands te koop vanaf € 11,70 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014062891
Soort boek
Hardcover Het boek gaat over het managen van klantprocessen. Elk klantproces bestaat uit een opeenvolging van activiteiten en nieuwe klantcontacten. Als u dit verregaand standaardiseert is er feitelijk sprake van een fabrieksproces. Om daar te komen moet er het nodige worden gedaan. Processen moeten worden verbeterd, op elkaar worden afgestemd en geïntegreerd worden met backoffice activiteiten. Daarbij staat telkens de klant, dus het klantcontact, centraal. <p> De rode draad in dit boek is de vraag 'met wie gaat de marketeer, wanneer, waarom en waarover en hoe communiceren'? En niet onbelangrijk, hoeveel mag ik als bedrijf investeren in de klant en hoe verhoog ik de winstgevendheid van de klantendatabase? Om dit te bereiken heeft de marketeer een pallet aan middelen tot zijn beschikking, variërend van een tijdelijke kortingacties tot een volledig geïntegreerde aansturing van alle mediakanalen. Welke middelen u kiest is afhankelijk van variabelen zoals doelgroep, doelstelling en budget. De tweede vraag is dan hoe u die middelen inzet. Vooral op deze vraag geeft dit boek antwoord. Uitgangspunt daarbij is dat er een 'methodiek van werken' aan de marketing ten grondslag moet liggen, wil de marketeer zijn processen systematisch kunnen verbeteren. </p>
|
Prijs
€ 11,70 |
Bekijk boek |