> > > > > an-investigation-into-the-role-of-emotional-branding-in-the-cola-market-with-particular-reference-to-cocacola

Miriam Mennen - An Investigation Into The Role Of Emotional Branding In The Cola Market With Particular Reference To Coca-cola

Het boek An Investigation Into The Role Of Emotional Branding In The Cola Market With Particular Reference To Coca-cola van de auteur Miriam Mennen is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "An Investigation Into The Role Of Emotional Branding In The Cola Market With Particular Reference To Coca-cola" is nieuw te koop vanaf € 46,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 46,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Miriam Mennen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 9,99
Tweedehands (0)
E-marketing

ISBN: 9783640570805


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 33,99
Tweedehands (0)