ISBN: 9789001796341
Bekijk boek
Het boek Statistiek Voor Marktonderzoek van de auteur Rein Memelink is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Statistiek Voor Marktonderzoek" is tweedehands te koop vanaf € 14,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789001700058
Soort boek
Paperback Met Statistiek voor marktonderzoek leer je stap om marktonderzoek op te zetten en uit voeren. Statistiek hoeft niet vervelend en moeilijk te zijn. Het is gewoon een handig hulpmiddel. Meestal is het verwerken van onderzoeksgegevens tijdrovend. Maar met het softwarepakket SPSS wordt het veel gemakkelijker en houd je tijd over om de gegevens toe te passen voor het onderzoek. Het nut van het werken met statistiek wordt je duidelijk door de vele parktijkvoorbeelden die in het boek staan. Al lerende ontdek je de boeiende wereld van marktonderzoek.<br />Ook wie geen hbo-opleiding volgt, maar voor de opgave staat een marktonderzoek op te zetten en uit te voeren, bidet Statistiek voor marktonderzoek een handige opzet.<br />Deel 1: Steekproefgegevens analyseren en beschrijven<br />- Vakjargon van de marktonderzoeker<br />- Werken met SPSS<br />- Tabellen en grafieken<br />- Centrum- en spreidingsmaten<br />Deel 2: Steekproefgegevens generaliseren naar een populatie<br />- Betrouwbaarheidsintervallen<br />- Berekenen steekproefomvang<br />- Een aantal belangrijke statistische testen<br />Rein Memelink werkt als docent bij Fontys Hogescholen, afdeling Marketing Management, in Eindhoven.<br />Het boek bevat per hoofdstuk vragen en oefenopgaven.<br />Achterin staan de antwoorden en de uitwerkingen.<br />Inclusief<br />Website:<br />www.statistiekvoormarktonderzoek.<br />wolters.nl<br />Daar vind je alle bestanden die in het boek gebruikt worden, met extra oefenbestanden.
|
Prijs
€ 14,95 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789001861339
Soort boek
Paperback <p><strong>Statistiek voor marktonderzoek</strong> behandelt statistiek als instrument om kwantitatief marktonderzoek uit te voeren. Naast uitleg over statistiek, bevat het boek praktische aanwijzingen en handige tips voor de student hoger onderwijs. Het boek bestaat uit twee delen. </p> <ul> <br /> <li>Deel 1 gaat in op het analyseren en beschrijven van steekproefgegevens. </li> <br /> <li>Deel 2 behandelt het generaliseren van steekproefgegevens naar een populatie. </li> </ul> <br /> <p>Voor de verwerking van onderzoeksgegevens worden SPSS, Excel en internetcalculators gebruikt.</p> <p>Inzicht verwerven gaat in dit boek boven het uit het hoofd leren van formules. Er wordt dan ook niet dieper op de materie ingegaan dan noodzakelijk is voor de beroepspraktijk en voor het verwerven van de competentie marktonderzoek binnen het curriculum van de opleiding. </p>
|
Prijs
€ 18,90 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789001796259
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 25,71 |
Bekijk boek |