> > > > > kwalitatief-marktonderzoek

Uta Meier - Kwalitatief Marktonderzoek

Het boek Kwalitatief Marktonderzoek van de auteur Uta Meier is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Kwalitatief Marktonderzoek" is tweedehands te koop vanaf € 9,85 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 9,85 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001700287
   
Soort boek
Hardcover


Goede marketing begint met inzicht in de wensen van de klant. Kwalitatief marktonderzoek is het juiste middel om dit te krijgen. Deze vorm van onderzoek levert betrouwbare kennis op over gedrag en voorkeuren van consumenten en professionals. Dit boek legt uit hoe je goed kwalitatief onderzoek kunt doen. Het geeft daarbij antwoord op vragen zoals:<br />- Hoe organiseer en leid je een succesvol groepsgesprek?<br />- Waar vind je de juiste respondenten?<br />- Hoe formuleer je effectieve vragen?<br />- Wat is een checklist en Hoe stel je die op?<br />- Wat zijn projectieve technieken en Hoe kun je die gebruiken?<br />- Hoe analyseer en rapporteer je de uitkomsten van gesprekken?<br />Kwalitatief marktonderzoek maakt deel uit van een serie van vijf boeken. De vijf delen samen ondersteunen studenten bij het ontwikkelen van de competentie 'marktonderzoek doen'. Bij kwalitatief marktonderzoek is vooral van belang dat je als een onafhankelijke buitenstaander goed inzicht krijgt in mensen. Dit doe je op basis van individuele interviews of door middel van een groepsdiscussie. Belangrijk hierbij is dat je de juiste personen vindt en ze motiveert om aan het onderzoek deel te nemen. Tijdens de gesprekken maak je gebruik van een checklist, die je combineert met gespreks- en/ of onderzoekstechnieken. Je maakt aantekeningen zodat je na afloop de uitkomsten kunt analyseren. De laatste stap is het maken van een rapport voor de opdrachtgever.<br />De serie bestaat uit vijf delen:<br />Starten met marktonderzoek,<br />Deskresearch,<br />Kwalitatief marktonderzoek,<br />Enquête research,<br />Direct aan de slag met SPSS.<br />Inclusief<br />Website:<br />Algemene URL voor de serie is:<br />www.seriemarktonderzoekvoorprojectonderwijs.wolters.nl<br />De afzonderlijke delen van de serie hebben tevens een eigen URL:<br />www.startenmetmarktonderzoek.wolters.nl<br />www.deskresearch.wolters.nl<br />www.kwalitatiefmarktonderzoek.wolters.nl<br />www.enqueteresearch.wolters.nl<br />www.directaandeslagmetspss.wolters.nl
Prijs
€ 9,85
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001163600
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 13,93
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Uta Meier
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 29,50
Tweedehands (0)