> > > > > connecting-brand-identity-and-consumer-based-brand-equity-for-tourism-destinatio

Julian Michael Hodson - Connecting Brand Identity And Consumer Based Brand Equity For Tourism Destinatio

Het boek Connecting Brand Identity And Consumer Based Brand Equity For Tourism Destinatio van de auteur Julian Michael Hodson is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Connecting Brand Identity And Consumer Based Brand Equity For Tourism Destinatio" is nieuw te koop vanaf € 114,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 114,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Connecting Brand Identity And Consumer Based Brand Equity For Tourism Destinatio

Type: Paperback
ISBN: 9783658330569
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 114,99