ISBN: 9789060190463
Bekijk boek
Het boek Strategische Marketingplanning van de auteur A. Min is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Strategische Marketingplanning" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014031415
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 9,95 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014042343
Soort boek
Paperback STRATEGISCHE MARKETINGPLANNING is een boek van Min
|
Prijs
€ 13,98 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014048260
Soort boek
Paperback De eerste druk van Strategische marketingplanning werd zowel in het bedrijfsleven als bij opleidingen gekwalificeerd als de eerste en enige Nederlandse publikatie over dit actuele onderwerp. Het verschaft de lezer inzicht in het strategische denken en in de factoren die van belang zijn bij het opstellen van een marketingplan. De derde druk is uitgebreid met de meest recente ontwikkelingen op het gebied van strategie en marketingplanning en legt nog meer de nadruk op de strategische taken van lijnfunctionarissen en de noodzaak van regelmatige beleidsaanpassingen. Strategische marketingplanning is een praktisch instrument voor al die functionarissen die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van marktstrategie?n op ondernemmings- en produktniveau. De handige checklists leiden tot een bewustere aanpak. Voor marketingstudenten aan universiteiten, HEAO's, SRM en andere onderwijsinstellingen is dit boek van belang, omdat het hen inzicht verschaft in de praktijkervaringen met strategische marketingplanning.
|
Prijs
€ 17,50 |
Bekijk boek |