> > > > > impact-of-advertising-as-a-strategic-tool-for-growth-of-brand-equity

Mathayo Mkumbo - Impact Of Advertising As A Strategic Tool For Growth Of Brand Equity

Het boek Impact Of Advertising As A Strategic Tool For Growth Of Brand Equity van de auteur Mathayo Mkumbo is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impact Of Advertising As A Strategic Tool For Growth Of Brand Equity" is nieuw te koop vanaf € 53,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 53,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Impact Of Advertising As A Strategic Tool For Growth Of Brand Equity

Type: Paperback
ISBN: 9783843359238
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 53,99