> > > > > how-positive-and-negative-electronic-word-of-mouth-can-affect-consumer

Ako Mohammed - How Positive And Negative Electronic Word Of Mouth Can Affect Consumer

Het boek How Positive And Negative Electronic Word Of Mouth Can Affect Consumer van de auteur Ako Mohammed is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "How Positive And Negative Electronic Word Of Mouth Can Affect Consumer" is nieuw te koop vanaf € 49,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 49,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
How Positive And Negative Electronic Word Of Mouth Can Affect Consumer

Type: Paperback
ISBN: 9783330853270
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 49,90