> > > > > the-end-of-shops-social-buying-and-the-battle-for-the-customer

Cor Molenaar - The End Of Shops: Social Buying And The Battle For The Customer

Het boek The End Of Shops: Social Buying And The Battle For The Customer van de auteur Cor Molenaar is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The End Of Shops: Social Buying And The Battle For The Customer" is nieuw te koop vanaf € 60,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 60,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The End Of Shops: Social Buying And The Battle For The Customer

Type: Paperback
ISBN: 9781138255999
Levertijd: 55

Aanbieder:
€ 60,99


Andere populaire boeken van Cor Molenaar
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
End Of Shops

ISBN: 9781409449744


Bekijk boek

Nieuw (4)
vanaf € 50,55
Tweedehands (0)
Nieuw (3)
vanaf € 44,93
Tweedehands (0)
E-marketing

ISBN: 9780415677288


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 14,95
Tweedehands (0)