> > > > > veranderingen-door-internet-branches-in-de-toekomst

Cor Molenaar - Veranderingen Door Internet Branches In De Toekomst

Het boek Veranderingen Door Internet Branches In De Toekomst van de auteur Cor Molenaar is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Veranderingen Door Internet Branches In De Toekomst" is tweedehands te koop vanaf € 29,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 29,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014062822
   
Soort boek
Paperback


De opkomst van Internet heeft grote gevolgen voor het gehele bedrijfsleven. Gaan verzekeringsmaatschappijen zelf on-line hun verzekeringen aanbieden - en de tussenpersonen overslaan? Zullen reisbureaus overbodig worden omdat de klant direct kan boeken bij de vliegmaatschappijen? Gaan Amerikaanse aanbieders de Europese markt veroveren? Welke vlucht zal het thuiswinkelen nemen nu de virtuele supermarkt zijn intrede heeft gedaan?<br /><br />Vragen als deze worden in Veranderingen door Internet aan de orde gesteld. Onder leiding van prof.dr. C.N.A. Molenaar, hoogleraar E-marketing te Rotterdam, hebben groepen studenten de meest actuele ontwikkelingen in een zestal branches geanalyseerd. Goede en slechte toepassingen worden weergegeven, bedreigingen uiteengezet, maar bovenal wordt ingegaan op de kansen van iedere schakel in de bedrijfskolom. Dat maakt Veranderingen door Internet tot een uiterst praktisch boek. Het geeft geen diepgravende analyses, maar laat de ontwikkelingen van dit moment zien, onderbouwd met veel cijfers en voorbeelden. Zelden is een innovatie zo snel geaccepteerd als Internet. In 1999 bedroeg het aantal gebruikers in Nederland twee miljoen, honderd maal zo veel als vier jaar daarvoor. Daardoor is het koopgedrag van de consument aan het veranderen - en organisaties kunnen niet anders dan daarin meegaan.
Prijs
€ 29,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Cor Molenaar
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
End Of Shops

ISBN: 9781409449744


Bekijk boek

Nieuw (4)
vanaf € 50,55
Tweedehands (0)
Nieuw (3)
vanaf € 44,93
Tweedehands (0)
E-marketing

ISBN: 9780415677288


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 14,95
Tweedehands (0)