> > > > > using-qualitative-research-in-advertising

Margaret Morrison - Using Qualitative Research In Advertising

Het boek Using Qualitative Research In Advertising van de auteur Margaret Morrison is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Using Qualitative Research In Advertising" is nieuw te koop vanaf € 120,56 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 120,56 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Using Qualitative Research In Advertising

Type: Paperback
ISBN: 9781412987240
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 120,56


Andere populaire boeken van Margaret Morrison
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 49,16
Tweedehands (0)
Paid To Be Safe

ISBN: 9781912423651


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 11,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 15,99
Tweedehands (0)