> > > > > analysis-of-service-quality-strategies-of-four-star-hotels

Samrawit Molla - Analysis Of Service Quality Strategies Of 'four Star' Hotels

Het boek Analysis Of Service Quality Strategies Of 'four Star' Hotels van de auteur Samrawit Molla is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Analysis Of Service Quality Strategies Of 'four Star' Hotels" is nieuw te koop vanaf € 49,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 49,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Analysis Of Service Quality Strategies Of 'four Star' Hotels

Type: Paperback
ISBN: 9783659927171
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 49,90