> > > > > strategische-sourcing-van-customer-care

Van Moorst - Strategische Sourcing Van Customer Care

Het boek Strategische Sourcing Van Customer Care van de auteur Van Moorst is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategische Sourcing Van Customer Care" is tweedehands te koop vanaf € 11,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789076051185
   
Soort boek
Paperback


Hoe belangrijk is customer care? Is customer care en het afhandelen van klantcontacten een kernproces en zo ja, is het ook een kerncompetentie, iets waar je uitzonderlijk goed in bent? Of zou je dat graag willen maar is de realiteit anders? Hoe organiseer je het wél goed? Kan het aangaan van een strategische relatie met een serviceprovider daar een rol in spelen? Hoe bepaal je of je je customer careprocessen in huis moet houden of dat uitbesteden beter is? Wat zijn de valkuilen en problemen en wat zijn voorwaarden voor succes?<br />Stragische Sourcing van customer care ondersteunt de lezer bij het maken van een gefundeerde keuze tussen zelf doen of uitbesteden. Het boek gaat in op alle vormen van uitbesteding, meer of minder vergaand, zoals facilitaire uitbesteding, insourcing, co-sourcing, business process outsourcing en strategische sourcing.<br />Staat u voor een sourcingbeslissing of op het punt uit te besteden? Dan is dit boek een must.
Prijs
€ 11,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Van Moorst
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Help Een Klant !

ISBN: 9789075432220


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 9,99