> > > > > the-impact-of-sensory-marketing-on-the-consumer

Vishal Mohun - The Impact Of Sensory Marketing On The Consumer

Het boek The Impact Of Sensory Marketing On The Consumer van de auteur Vishal Mohun is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Impact Of Sensory Marketing On The Consumer" is nieuw te koop vanaf € 42,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 42,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Impact Of Sensory Marketing On The Consumer

Type: Paperback
ISBN: 9786203625530
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 42,99