> > > > > how-packaging-elements-impact-consumers-buying-decisions

Adam Muhammad Amir - How Packaging Elements Impact Consumers' Buying Decisions

Het boek How Packaging Elements Impact Consumers' Buying Decisions van de auteur Adam Muhammad Amir is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "How Packaging Elements Impact Consumers' Buying Decisions" is nieuw te koop vanaf € 52,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 52,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
How Packaging Elements Impact Consumers' Buying Decisions

Type: Paperback
ISBN: 9783659660443
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 52,99