> > > > > gods-beste-geheimen

Andrew Murray - Gods Beste Geheimen

Het boek Gods Beste Geheimen van de auteur Andrew Murray is 4 maal gevonden, 1 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Gods Beste Geheimen" is nieuw te koop vanaf € 19,95 bij Bol.com. "Gods Beste Geheimen" is tweedehands te koop vanaf € 19,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 19,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (3) vanaf € 19,90 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Gods Beste Geheimen

Type: Bindwijze overig
ISBN: 9789082506167
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 19,95
Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789064420177
   
Soort boek
Hardcover


Dagelijkse overdenkingen over de omgang met God.
Prijs
€ 19,90
Bekijk boek
Aanbieder
www.zoutewelleboeken.nl
Andrew Murray (1828-1917) heeft als predikant een aantal opwekkingen meegemaakt in de kerk van Zuid-Afrika. Veel nadruk legt hij op de noodzaak en het voorrecht van de innige band tussen Christus en Zijn gelovigen. Het thema 'Blijf in Mij en Ik in u' is de rode draad in dit dagboek. Het kruis moet centraal staan in het leven van elke gelovige. Bij de gekruisigde Christus behoort een gekruisigde christen. Wie werkelijk verlangt aan Christus gelijkvormig te zijn, moet vooral proberen de verborgen gemeenschap aan Zijn kruis te verstaan. Gekruisigd met Christus betekent vrijgemaakt te zijn van het 'eigen ik'. De inwonende tegenwoordigheid van de levende God in de gelovigen blijft voor vele gelovigen een verborgenheid. Dit zag Murray als een belangrijke oorzaak van het lage niveau van veel geestelijk leven. Veel christenen leven alsof het nooit Pinksteren is geweest. De Geest van Pinksteren zet mensenlevens in vuur en vlam voor de Heiland. Het is het verlangen van de schrijver dat de Heilige Geest weer de rechtmatige plaats in de Kerk krijgt en tot Zijn volle heerschappij zal komen in de levens van de gelovigen. In dit dagboek wil Murray zijn lezers aansporen om de Heilige Geest weer de erkenning en de eer te geven die Hem toekomt, in een weg van algehele overgave en gehoorzaamheid.Dit dagboek wil een bron van inspiratie zijn voor iedere christen die een inniger leven met God verlangt. Geworteld in Zijn liefde, gezegend door God om tot zegen te zijn voor anderen.Uitgeverij AMVGebonden - 381 pagina's
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789064420078
   
Soort boek
Hardcover


Andrew Murray (1828-1917) heeft als predikant een aantal opwekkingen meegemaakt in de kerk van Zuid-Afrika. Veel nadruk legde hij op de noodzaak en het voorrecht van de innige band tussen Christus en Zijn gelovigen. Het thema 'Blijf in Mij en Ik in U' is de rode draad in dit dagboek. Het kruis moet centraal staan in het leven van elke gelovige. Bij de gekruisigde Christus behoort een gekruisigde christen. Wie werkelijk verlangt aan Christus gelijkvormig te zijn, moet vooral proberen de verborgen gemeenschap aan Zijn kruis te verstaan. <br /><br />Gekruisigd met Christus betekent vrijgemaakt te zijn van het 'eigen ik'. De inwonende tegenwoordigheid van de levende God ind e gelovigen blijft voor vele gelovigen een verborgenheid. Dit zag Murray als een belangrijke oorzaak van het lage niveau van veel geestelijk leven. Veel christenen leven alsof het nooit Pinksteren is geweest.<br /><br />De Geest van Pinksteren zet mensenlevens in vuur en vlam voor de Heiland. het is het verlangen van de schrijver dat de Heilige Geest weer de rechtmatige plaats in de Kerk krijgt en tot Zijn volle heerschappij zal komen in de levens van de gelovigen. In dit dagboek wil Murray zijn lezers aansporen om de Heilige Geest weer de erkenning en eer te geven die Hem toekomt, in een weg van algehele overgave en gehoorzaamheid.<br /><br />Dit dagboek wil een bron van inspiratie zijn voor iedere christen die een inniger leven met God verlangt. Geworteld in Zijn liefde, gezegend door God om tot zegen te zijn voor anderen.
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Andrew Murray
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Humility

ISBN: 9781951372279


Bekijk boek

Nieuw (51)
vanaf € 5,99
Tweedehands (0)
Absolute Surrender

ISBN: 9789389440195


Bekijk boek

Nieuw (43)
vanaf € 4,99
Tweedehands (0)
Nieuw (32)
vanaf € 5,99
Tweedehands (0)