> > > > > factors-affecting-the-effectiveness-of-tourism-advertising-campaigns-in-the-uk

Kelly Munyao - Factors Affecting The Effectiveness Of Tourism Advertising Campaigns In The Uk

Het boek Factors Affecting The Effectiveness Of Tourism Advertising Campaigns In The Uk van de auteur Kelly Munyao is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Factors Affecting The Effectiveness Of Tourism Advertising Campaigns In The Uk" is nieuw te koop vanaf € 46,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 46,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Factors Affecting The Effectiveness Of Tourism Advertising Campaigns In The Uk

Type: Paperback
ISBN: 9783656554073
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 46,99