> > > > > de-koopknop

Martin De Munnik - De Koopknop

Het boek De Koopknop van de auteur Martin De Munnik is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Koopknop" is tweedehands te koop vanaf € 14,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 14,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052619927
   
Soort boek
Paperback


Door in onze hersenen te kijken, zien neurowetenschappers voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product voor de juiste mensen, op het juiste moment. Met lagere kosten, meer winst en een kleinere 'footprint' als beloning.<br /><br />De Koopknop laat zien wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor het bedrijfsleven dat ondanks miljarden aan onderzoek per jaar, nog steeds 80% van alle productintroducties binnen twee jaar ziet mislukken.<br /><br />Met wetenschappelijke, neurologische en psychologische onderzoeken als basis en voorbeelden uit eigen praktijk, licht De Koopknop toe hoe we onbewust reageren op merken, producten, behoeften en belevingen. Hoe het traditionele markonderzoek evolueert en hoe u zelf de koopknop van uw klanten kunt beïnvloeden.<br /><br />Dit grensverleggende boek laat zien hoe het consumentenbrein werkt, maar vooral hoe de ondernemer, verkoper en marketeer voordeel haalt uit de kennis over ons onbewuste, daar waar al onze beslissingen genomen worden. Het bedrijf dat als eerste neuromarketing weet te incorporeren in de bedrijfsstrategie is de winnaar in zijn markt, en is komende jaren niet meer in te halen.<br /><br />Martin de Munnik<br />Sinds zijn allereerste dag in de reclame, nu alweer een jaar of dertig geleden, heeft Martin de Munnik (1958) zich vanuit alle facetten van het vak verdiept in de werking ervan. Zijn brede achtergrond en jarenlange ervaring maken hem tot een inspiratieve strateeg, die nationale en internationale bedrijven adviseert in de ontwikkeling van een renderend merkbeleid.<br /> <br />Zijn laatste wapenfeit is de oprichting van Neurensics, samen met de vermaarde neurowetenschapper aan de Universiteit van Amsterdam: prof. dr. Victor Lamme. Neurensics is tot dusver Europa's enige onderzoeks- en adviesbureau voor Consumer Neuroscience, een piepjonge expertise binnen de wetenschap, die een spectaculair inzicht verschaft in de belevenis van de consument door letterlijk in het levende brein te kijken.
Prijs
€ 14,99
Bekijk boek