> > > > > de-kunst-van-cultuurmarketing

Ruurd Mulder - De Kunst Van Cultuurmarketing

Het boek De Kunst Van Cultuurmarketing van de auteur Ruurd Mulder is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "De Kunst Van Cultuurmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 17,50 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 17,50 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046901250
   
Soort boek
Paperback


Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op om het publiek te interesseren voor hun aanbod. De concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm. Daarom is het van groot belang dat de marketing van de culturele sector professionaliseert.<br /><br />De kunst van cultuurmarketing biedt de kennis die daarbij nodig is. Het behandelt de gangbare marketingtheorie??n volledig toegepast op de creatieve sector. Deze theoretische achtergronden worden praktisch uitgewerkt met behulp van actuele voorbeelden en cases. Ieder hoofdstuk sluit af met discussievragen en stellingen.<br /><br />Dit basisboek voor marketing is geschreven voor gebruik in kunst- en cultuuropleidingen die marketing als hoofd- of bijvak aanbieden. Daarnaast is het bedoeld voor professionals in culturele organisaties en individuele creatieven. <br /><br />Ruurd Mulder is als docent marketing en marketingcommunicatie verbonden aan het Instituut voor Media en Informatie Management van de Hogeschool van Amsterdam, waarbinnen hij zich heeft gespecialiseerd in de marketing van kunst, cultuur en creativiteit. Eerder publiceerde hij onder andere in Het Parool, de Volkskrant, Boekblad en Economisch Statistische Berichten. <br />
Prijs
€ 17,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046903698
   
Soort boek
Paperback


Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur. Daarom is het van groot belang dat de culturele sector verder professionaliseert op het gebied van marketing en promotie.<br /><br />In De kunst van cultuurmarketing brengt de auteur het marketingvak en de wereld van kunst en cultuur nader tot elkaar. Het boek biedt de kennis die nodig is om gangbare marketingtheorieën toe te passen op de creatieve sector. Daarbij wordt ruim aandacht besteed aan ontwikkelingen op het gebied van onlinemarketing, mobiele marketing en sociale media.<br />Het boek bevat eigentijdse voorbeelden en zowel klassieke als actuele cases. Ieder hoofdstuk sluit af met discussievragen en stellingen.<br /><br />Dit basisboek wordt gebruikt in kunst- en cultuuropleidingen die marketing als hoofd- of bijvak aanbieden. Daarnaast is het bedoeld voor (beginnende) professionals in culturele organisaties en creatieve zelfstandigen. <br /><br />Ruurd Mulder is als docent cultuur- en mediamarketing verbonden aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie (MIC) van de Hogeschool van Amsterdam. <br />
Prijs
€ 19,15
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Ruurd Mulder
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Lof Der Commercie

ISBN: 9789462544819


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 15,42
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 12,50
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 25,99
Tweedehands (0)