Het boek Mediastorm van de auteur Thijs Muller is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Mediastorm" is tweedehands te koop vanaf € 18,35 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789082331073
Soort boek
Paperback Mediastorm Nieuwe creativiteit in een revolutionaire tijd In een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken? ?is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen. Wat is er toch in godsnaam aan de hand? Het boek Mediastorm is h?t stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te cre?ren. Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt. Vreet het op. Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen. Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus. Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.
|
Prijs
€ 18,35 |
Bekijk boek |