> > > > > use-and-ethical-issues-of-advertisements-as-marketingtool

Fredrick Mwangi - Use And Ethical Issues Of Advertisements As Marketing-tool

Het boek Use And Ethical Issues Of Advertisements As Marketing-tool van de auteur Fredrick Mwangi is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Use And Ethical Issues Of Advertisements As Marketing-tool" is nieuw te koop vanaf € 45,49 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 45,49 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Use And Ethical Issues Of Advertisements As Marketing-tool

Type: Paperback
ISBN: 9783656923756
Levertijd: 10

Aanbieder:
€ 45,49


Andere populaire boeken van Fredrick Mwangi
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.