> > > > > customer-awareness-and-service-quality

Muhammad Naeem Akhtar - Customer Awareness And Service Quality

Het boek Customer Awareness And Service Quality van de auteur Muhammad Naeem Akhtar is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Customer Awareness And Service Quality" is nieuw te koop vanaf € 56,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 56,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Customer Awareness And Service Quality

Type: Paperback
ISBN: 9783659165962
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 56,99


Andere populaire boeken van Muhammad Naeem Akhtar
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.