> > > > > how-does-brand-image-influence-purchase-intention-of-the-consumers

Wahab Naeem - How Does Brand Image Influence Purchase Intention Of The Consumers?

Het boek How Does Brand Image Influence Purchase Intention Of The Consumers? van de auteur Wahab Naeem is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "How Does Brand Image Influence Purchase Intention Of The Consumers?" is nieuw te koop vanaf € 49,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 49,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
How Does Brand Image Influence Purchase Intention Of The Consumers?

Type: Paperback
ISBN: 9783659941962
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 49,90