> > > > > the-22-irrefutable-laws-of-advertising-and-when-to-violate-them

Michael C. Newman - The 22 Irrefutable Laws Of Advertising (and When To Violate Them)

Het boek The 22 Irrefutable Laws Of Advertising (and When To Violate Them) van de auteur Michael C. Newman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "The 22 Irrefutable Laws Of Advertising (and When To Violate Them)" is tweedehands te koop vanaf bij antiqbook.com.

Tweedehands (1) vanaf bij antiqbook.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
antiqbook.com
Gebonden, hardcover, inclusief stofomslag; 2004; John Wiley & Sons (Asia) Pte Ltd; 242pp.; Conditie: Goed; Engels; ISBN10: 047082106X, ISBN13: 9780470821060
Prijs
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Michael C. Newman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Indie

ISBN: 9780231144643


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 28,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 81,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 43,99
Tweedehands (0)