ISBN: 9789065084972
Bekijk boek
Het boek Consumentengedrag van de auteur I. Nederstigt is 4 maal gevonden, 0 maal nieuw en 4 maal tweedehands. "Consumentengedrag" is tweedehands te koop vanaf € 9,00 bij Bol.com.
We hebben Consumentengedrag ook gevonden geschreven door andere auteurs:
![]() |
Consumentengedrag |
![]() |
Consumentengedrag |
![]() |
Consumentengedrag |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020733341
Soort boek
Paperback Consumentengedrag
|
Prijs
€ 9,00 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020732474
Soort boek
Paperback Het boek volgt het planningsproces van de marketeer en geeft een beschrijving van de juiste denk- en werkwijze.<br /><br />Deze herziening gaat in op de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied. Er is veel aandacht voor de inzet van de marketinginstrumenten in relatie tot consumentengedrag. Daarnaast zijn de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen geintegreerd, evenals de veranderingen in de technologische omgeving. Hierdoor sluit Consumentengedrag niet alleen zeer goed aan op de actuele marketingpraktijk, maar is het ook sterker dan voorheen gericht op de vragen die de marketeer vandaag de dag heeft.Dit maakt het boek zeer geschikt voor competentiegericht leren<br /><br />Drs. A.T.A.M. Nederstigt<br />Prof. dr. Th.B.C. Poiesz
|
Prijs
€ 9,99 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020726176
Soort boek
Paperback Kennis van consumentengedrag is in de huidige, consumentgeorienteerde marketingpraktijk onmisbaar. In dit boek worden de belangrijkste aspecten van en invloeden op het gedrag van consumenten besproken in een voor de hand liggende volgorde. Dat wil zeggen dat aansluiting gezocht is bij de denk- en werkwijze van de marketeer: van ztrategisch naar tactisch, van macro- naar microniveau, van geaggregeerd naar individueel niveau. Hierin ligt ook het onderscheid met andere boeken op het gebied van consumentengedrag.
|
Prijs
€ 17,15 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789020731552
Soort boek
Paperback Kennis van consumentengedrag is in de huidige, consumentgeorienteerde marketingpraktijk onmisbaar. In dit boek worden de belangrijkste aspecten van en invloeden op het gedrag van consumenten besproken in een voor de hand liggende volgorde. Dat wil zeggen dat aansluiting gezocht is bij de denk- en werkwijze van de marketeer: van ztrategisch naar tactisch, van macro- naar microniveau, van geaggregeerd naar individueel niveau. Hierin ligt ook het onderscheid met andere boeken op het gebied van consumentengedrag.
|
Prijs
€ 17,90 |
Bekijk boek |