> > > > > consumentengedrag

I. Nederstigt - Consumentengedrag

Het boek Consumentengedrag van de auteur I. Nederstigt is 4 maal gevonden, 0 maal nieuw en 4 maal tweedehands. "Consumentengedrag" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (4) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 4 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Consumentengedrag ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Consumentengedrag
Consumentengedrag
Consumentengedrag

Tweedehands
We hebben 4 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020732474
   
Soort boek
Paperback


Het boek volgt het planningsproces van de marketeer en geeft een beschrijving van de juiste denk- en werkwijze.<br /><br />Deze herziening gaat in op de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied. Er is veel aandacht voor de inzet van de marketinginstrumenten in relatie tot consumentengedrag. Daarnaast zijn de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen geintegreerd, evenals de veranderingen in de technologische omgeving. Hierdoor sluit Consumentengedrag niet alleen zeer goed aan op de actuele marketingpraktijk, maar is het ook sterker dan voorheen gericht op de vragen die de marketeer vandaag de dag heeft.Dit maakt het boek zeer geschikt voor competentiegericht leren<br /><br />Drs. A.T.A.M. Nederstigt<br />Prof. dr. Th.B.C. Poiesz
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020733341
   
Soort boek
Paperback


Consumentengedrag
Prijs
€ 10,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020726176
   
Soort boek
Paperback


Kennis van consumentengedrag is in de huidige, consumentgeorienteerde marketingpraktijk onmisbaar. In dit boek worden de belangrijkste aspecten van en invloeden op het gedrag van consumenten besproken in een voor de hand liggende volgorde. Dat wil zeggen dat aansluiting gezocht is bij de denk- en werkwijze van de marketeer: van ztrategisch naar tactisch, van macro- naar microniveau, van geaggregeerd naar individueel niveau. Hierin ligt ook het onderscheid met andere boeken op het gebied van consumentengedrag.
Prijs
€ 10,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020731552
   
Soort boek
Paperback


Kennis van consumentengedrag is in de huidige, consumentgeorienteerde marketingpraktijk onmisbaar. In dit boek worden de belangrijkste aspecten van en invloeden op het gedrag van consumenten besproken in een voor de hand liggende volgorde. Dat wil zeggen dat aansluiting gezocht is bij de denk- en werkwijze van de marketeer: van ztrategisch naar tactisch, van macro- naar microniveau, van geaggregeerd naar individueel niveau. Hierin ligt ook het onderscheid met andere boeken op het gebied van consumentengedrag.
Prijs
€ 18,42
Bekijk boek


Andere populaire boeken van I. Nederstigt
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 16,50
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,80
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 14,95