Het boek Kwaliteitszorg/dienstverl.Organ. van de auteur Neyzen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Kwaliteitszorg/dienstverl.Organ." is tweedehands te koop vanaf € 7,90 bij Bol.com.
|
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789026713873
Soort boek
Paperback <p>'De klant is koning' is een, zeker onder dienstverleners vaak gehoorde uitspraak. In de dienstverlenende sector is sprake van toenemende concurrentie. Dit leidt er toe dat men er naar streeft de klant beter van dienst te zijn dan de concurrent. Er is dan ook weer aandacht voor de klant; er wordt weer geluisterd naar wat de klant wil en wenst.</p> <p>Toch blijkt dat het niet de klanten zijn die de dienst uitmaken. Het uitvoerend contactueel personeel is namelijk een zeer bepalende factor. Zij zijn het die in direct contact met de klant de dienst verlenen en daardoor in grote mate verantwoordelijk zijn voor de positieve of negatieve ervaring, die een klant met een bepaalde dienst heeft. Het uitvoerend contactueel personeel is met andere woorden in belangrijke mate bepalend voor de kwaliteit van de dienst. Vandaar dat bij het streven naar kwaliteit veel aandacht aan hen besteed moet worden.</p> <p> </p>
|
Prijs
€ 7,90 |
Bekijk boek |