> > > > > creating-customer-value-through-strategic-marketing-planning

Edwin J. Nijssen - Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning

Het boek Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning van de auteur Edwin J. Nijssen is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning" is nieuw te koop vanaf € 19,75 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 19,75 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning

Type: Hardcover
ISBN: 9780792372721
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 19,75
Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning

Type: Paperback
ISBN: 9781441948700
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 75,50


Andere populaire boeken van Edwin J. Nijssen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 52,99
Tweedehands (0)