Het boek Onlinemediaplanning van de auteur Janneke Niessen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Onlinemediaplanning" is tweedehands te koop vanaf € 17,80 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014085210
Soort boek
Hardcover In ONLINEMEDIAPLANNING wordt ingegaan op de verschillende fases van mediaplanning, de talloze keuzes die daarbij gemaakt zullen moeten worden en vooral ook de onderbouwing ervan. Strategie, tactiek, planning en evaluaties staan hierbij centraal. Ook wordt de rol van het internet als communicatiemiddel ten opzichte van de overige mediumtypen duidelijk.<br />In diverse cases bespreken adverteerders hun ervaringen met de verschillende advertentiemogelijkheden van het internet en motiveren ze waarom ze juist voor die manier van adverteren hebben gekozen.<br />Een boek dat niet alleen een duidelijk en volledig overzicht geeft van alle partijen en mogelijkheden in de markt, maar dat ook het executie- en evaluatietraject in het vizier neemt. Een boek dat bij iedereen die zich ook maar een beetje voor online advertising interesseert 'one click away' zou moeten staan!
|
Prijs
€ 17,80 |
Bekijk boek |