> > > > > alles-draait-om-het-imago

A.H.J. Nijhof - Alles Draait Om Het Imago!

Het boek Alles Draait Om Het Imago! van de auteur A.H.J. Nijhof is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Alles Draait Om Het Imago!" is tweedehands te koop vanaf € 13,30 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 13,30 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789031316502
   
Soort boek
Paperback


Het imago staat momenteel centraal in de communicatie van veel organisaties: niet alleen van commerciële ondernemingen, maar ook van non profit-instellingen en overheidsinstanties. Consumenten en afnemers tonen meer interesse voor goederen en diensten van een onderneming met een sterk imago: een grote stimulans voor omzet en winst. Bovendien zijn beleggers eerder bereid in zo'n onderneming te investeren; ook sponsors en subsidiënten zijn eerder genegen financiële ondersteuning te geven. Organisaties met een sterk imago kunnen gemakkelijker invloed uitoefenen op de besluitvorming van politieke en maatschappelijke instellingen over zaken die hun belangen raken. Ook zijn de betrokkenheid en motivatie van de eigen werknemers groter bij een sterk intern imago. Hoe kan een organisatie een krachtig imago vestigen of behouden? Op die centrale vraag geeft Nijhof in dit boek een helder en praktisch antwoord aan de hand van zijn ideeën over Corporate Communication. Corporate communication is het managementinstrument dat het geheel aan in- en externe communicatie over de organisatie, haar beleid en haar diensten en/of goederen omvat, met als doel het bereiken van een sterk imago bij de publieksgroepen die voor haar van belang zijn. Allereerst licht de auteur toe hoe het concept van corporate communication is ontstaan. Vervolgens gaat hij uitvoerig in op de sleutelbegrippen imago en identiteit, op de publieksgroepen van elke organisatie en de modaliteiten en middelen van corporate communication. Ruime aandacht krijgen zowel de strategische aanpak van corporate communication als de wijze waarop dit concept in de organisatie wordt geïntegreerd. Nijhoff besluit zijn boek met tien eisen voor effectieve corporate communication.
Prijs
€ 13,30
Bekijk boek


Andere populaire boeken van A.H.J. Nijhof
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (3)
vanaf € 11,50
Nieuw (0)
Tweedehands (3)
vanaf € 11,50
Nieuw (0)
Tweedehands (3)
vanaf € 11,95