> > > > > music-business-researchthe-music-business-and-digital-impacts

Daniel Nordgard - Music Business Research-the Music Business And Digital Impacts

Het boek Music Business Research-the Music Business And Digital Impacts van de auteur Daniel Nordgard is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Music Business Research-the Music Business And Digital Impacts" is nieuw te koop vanaf € 90,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 90,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Music Business Research-the Music Business And Digital Impacts

Type: Paperback
ISBN: 9783030063214
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 90,99
Music Business Research-the Music Business And Digital Impacts

Type: Hardcover
ISBN: 9783319918860
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 99,99