> > > > > analyzing-word-of-mouth-in-the-web-20-for-product-related-marketing-research

Nina Obbelode - Analyzing Word Of Mouth In The Web 2.0 For Product Related Marketing Research

Het boek Analyzing Word Of Mouth In The Web 2.0 For Product Related Marketing Research van de auteur Nina Obbelode is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Analyzing Word Of Mouth In The Web 2.0 For Product Related Marketing Research" is nieuw te koop vanaf € 44,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 44,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Analyzing Word Of Mouth In The Web 2.0 For Product Related Marketing Research

Type: Paperback
ISBN: 9783640470020
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 44,99