> > > > > crowdsourcing-essential-factors-for-successful-crowdsourcing-in-product-innovation-in-web-20

Sultan Oezge Yaldiz - Crowdsourcing. Essential Factors For Successful Crowdsourcing In Product Innovation In Web 2.0

Het boek Crowdsourcing. Essential Factors For Successful Crowdsourcing In Product Innovation In Web 2.0 van de auteur Sultan Oezge Yaldiz is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Crowdsourcing. Essential Factors For Successful Crowdsourcing In Product Innovation In Web 2.0" is nieuw te koop vanaf € 51,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 51,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
€ 51,99