> > > > > bezieling-en-kwaliteit-in-organisaties

Daniel D. Ofman - Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Het boek Bezieling En Kwaliteit In Organisaties van de auteur Daniel D. Ofman is 6 maal gevonden, 3 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Bezieling En Kwaliteit In Organisaties" is nieuw te koop vanaf € 18,00 bij Bol.com. "Bezieling En Kwaliteit In Organisaties" is tweedehands te koop vanaf € 9,75 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 18,00 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Tweedehands (3) vanaf € 9,75 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Paperback
ISBN: 9789063254261
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 18,00
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Hardcover
ISBN: 9789021583464
Levertijd: 10

Aanbieder:
€ 22,99
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Hardcover
ISBN: 9789021566917
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 27,99
Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789021588766
   
Soort boek
Hardcover


Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen in organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties zijn hierbij levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei.<br />Gezonde organisaties kenmerken zich door ritme en balans, waarin plaats is voor expansie en contractie, voor inademen en uitademen. Gezonde organisaties zijn vitaal en gelijkgericht. Vitaliteit komt voort uit de aandacht en de zorg voor primaire (werk)processen. Intern in de organisatie betekent dit het werken aan de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern het verzorgen van de relatie tussen het bedrijf en de klant. Gelijkgerichtheid treedt op wanneer mensen zich gedragen als delen van een geïntegreerd geheel en daarmee hun energie bundelen.<br />Dit boek is bedoeld om inzichten en handvatten aan te reiken die een bijdrage kunnen leveren aan het nieuwe leiderschap (bundelend leiderschap) zoals zich dat aan het ontwikkelen is. Daarbij gaat het om vragen als: hoe creëert een manager een organisatie waain de mensen aan wie hij leiding geeft verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen (werk)leven, zich gedragen als deel van het grotere geheel, vanuit hun eigen kernkwaliteiten handelen en realiseren wat ze (zeggen te) willen? Aan de hand van talrijke voorbeelden wordt duidelijk gemaakt hoe bewustzijn, bezieling en kwaliteit in individuen en organisaties ontwikkeld kunnen worden.<br />Ir. Daniel D. Ofman is mede oprichter van Kern Konsult, dat advies, training en begeleiding biedt op alle niveaus van de organisatie: bestuur, management, staf en uitvoerend niveau.
Prijs
€ 9,75
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789063254919
   
Soort boek
Hardcover


<p> Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei. </p> <p> Intern betekend dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisaties en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cliënten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken. </p> <p> Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het creëren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie. </p>
Prijs
€ 11,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789021535937
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 12,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Daniel D. Ofman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Mission9

ISBN: 9789079138029


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 24,95
Tweedehands (1)
€ 18,00
Nieuw (2)
vanaf € 25,99
Tweedehands (0)
Kernkwadrantenspel

ISBN: 9789090054568


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 19,85