> > > > > webvertising-online-advertising-online

Onbekend - Webvertising Online Advertising & Online

Het boek Webvertising Online Advertising & Online van de auteur Onbekend is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Webvertising Online Advertising & Online" is tweedehands te koop vanaf € 9,40 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,40 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014063577
   
Soort boek
Paperback


Webvertising 1e druk is een boek van A.K. den Boon uitgegeven bij Samsom. ISBN 9789014063577 <br /><br />Marketing maakt gebruik van reclame, ook op internet. Internet is het snelst groeiende en het meest innovatieve medium van alle reclamemedia. Internetreclame is er in vele vormen. Je kunt online reclame maken via het world wide web, zogeheten webvertising, of via e-mail en nieuwsgroepen. Webvertising wordt steeds meer afgestemd op de individuele bezoeker van een internetpagina: het is een onderdeel van de direct marketing campagne. Het grote verschil tussen de klassieke marketing en internetmarketing is de veel grotere snelheid. Er kan in korte tijd veel worden verdiend maar ook veel verloren.<br /><br />In dit CRM-cahier beschrijft Arie den Boon de verschillende vormen van webvertising. Daarbij vergeet hij de doelgroep en de kosten niet. De lezer die meteen wil proberen veel te verdienen, kan gebruik maken van een praktisch stappenplan voor webvertising.<br /><br />Arie den Boon is Senior Consultant bij Verify Nederland BV, een onderneming die met behulp van eye-tracking registreert hoe het publiek naar reclameuitingen kijkt en of het kennisneemt van de inhoud van reclame-uitingen. De methodologie van markt-, media- en perceptieonderzoek loopt als een rode draad door al zijn activiteiten. Hij heeft validatiestudies uitgevoerd van het bereiksonderzoek gedrukte media, het Continu Kijkonderzoek, het Continu Luisteronderzoek en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van meetinstrumenten voor eye-tracking van internetpagina's. Ook verzorgt hij mediatrainingen en is hij (mede)auteur van de boeken Bereiksonderzoek en Mediaplanning en het standaardwerk Medio & Reclame.
Prijs
€ 9,40
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Onbekend
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Barcelona

ISBN: 9789021529561


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 14,50
Tweedehands (10)
vanaf € 8,90
Nieuw (3)
vanaf € 19,50
Tweedehands (5)
vanaf € 7,95
New York

ISBN: 9789020986662


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 22,75
Tweedehands (5)
vanaf € 9,30