ISBN: 9789021529561
Bekijk boek
Het boek Webvertising Online Advertising & Online van de auteur Onbekend is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Webvertising Online Advertising & Online" is tweedehands te koop vanaf € 9,40 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014063577
Soort boek
Paperback Webvertising 1e druk is een boek van A.K. den Boon uitgegeven bij Samsom. ISBN 9789014063577 <br /><br />Marketing maakt gebruik van reclame, ook op internet. Internet is het snelst groeiende en het meest innovatieve medium van alle reclamemedia. Internetreclame is er in vele vormen. Je kunt online reclame maken via het world wide web, zogeheten webvertising, of via e-mail en nieuwsgroepen. Webvertising wordt steeds meer afgestemd op de individuele bezoeker van een internetpagina: het is een onderdeel van de direct marketing campagne. Het grote verschil tussen de klassieke marketing en internetmarketing is de veel grotere snelheid. Er kan in korte tijd veel worden verdiend maar ook veel verloren.<br /><br />In dit CRM-cahier beschrijft Arie den Boon de verschillende vormen van webvertising. Daarbij vergeet hij de doelgroep en de kosten niet. De lezer die meteen wil proberen veel te verdienen, kan gebruik maken van een praktisch stappenplan voor webvertising.<br /><br />Arie den Boon is Senior Consultant bij Verify Nederland BV, een onderneming die met behulp van eye-tracking registreert hoe het publiek naar reclameuitingen kijkt en of het kennisneemt van de inhoud van reclame-uitingen. De methodologie van markt-, media- en perceptieonderzoek loopt als een rode draad door al zijn activiteiten. Hij heeft validatiestudies uitgevoerd van het bereiksonderzoek gedrukte media, het Continu Kijkonderzoek, het Continu Luisteronderzoek en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van meetinstrumenten voor eye-tracking van internetpagina's. Ook verzorgt hij mediatrainingen en is hij (mede)auteur van de boeken Bereiksonderzoek en Mediaplanning en het standaardwerk Medio & Reclame.
|
Prijs
€ 9,40 |
Bekijk boek |