> > > > > de-kunst-van-het-kiezen

Marc Oosterhout - De Kunst Van Het Kiezen

Het boek De Kunst Van Het Kiezen van de auteur Marc Oosterhout is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Kunst Van Het Kiezen" is tweedehands te koop vanaf € 11,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben De Kunst Van Het Kiezen ook gevonden geschreven door andere auteurs:

De Kunst Van Het Kiezen
De Kunst Van Het Kiezen

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789088030864
   
Soort boek
Paperback


Het Nederlandse politieke landschap is onoverzichtelijk en verkiezingsprogramma's zijn nagenoeg inwisselbaar. Het is voor de kiezer steeds lastiger om het verschil tussen de partijen te zien. Er is maar één oplossing: politieke partijen moeten op zoek naar een heldere en onderscheidende why. De partijen moeten zichzelf onmisbaar maken en daarbij kunnen zij veel leren van merken - want stel dat de PvdA denkt als de HEMA, D66 als Apple en de PVV als Unox, zou het dan niet veel beter met de partijen kunnen gaan? Merkdeskundige Marc Oosterhout analyseert in 'De kunst van het kiezen' de zeven grootste partijen van Nederland,beschrijft hun geschiedenis, geeft een kritisch oordeel over hun merkstrategie en voorziet de partijen van een bruikbaar advies. Tot slot schetst hij onder het motto `meer democratie met minder partijen' het ideale politieke landschap. Prominenten uit de politiek - Roger van Boxtel, Femke Halsema, Jan Kees de Jager, Tiny Kox, Ed Nijpels, Felix Rottenberg, Gerrit Voerman en Jack de Vries - werken mee aan het boek en geven hun, soms tegendraadse, mening. Marc Oosterhout is merkstrateeg en mede-oprichter van N=5, het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, dat verantwoordelijk is voor campagnes van diverse toonaangevende merken. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Eerder schreef hij 'Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen' en 'Power Brands - De zeven onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken'.
Prijs
€ 11,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Marc Oosterhout
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Power Brands

ISBN: 9789088030345


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 26,15
Power Brands 2.0

ISBN: 9789492196347


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 19,95
Tweedehands (0)
Voetbaldochter

ISBN: 9789082457582


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 14,99
Tweedehands (0)