> > > > > basisboek-social-media

Désirée Osch - Basisboek Social Media

Het boek Basisboek Social Media van de auteur Désirée Osch is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Basisboek Social Media" is tweedehands te koop vanaf € 9,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059317048
   
Soort boek
Paperback


Social media: revolutie of slechts een nieuw middel? Zowel wetenschappers, vakprofessionals als het onderwijs zijn er druk mee. Er zijn al veel boeken verschenen over de inzet van social media die antwoord geven op allerlei vragen uit de praktijk. Inmiddels bestaat er behoefte aan een boek dat de theorie uit de wetenschap samenbrengt met de praktijk vanuit meerdere disciplines. Een boek dat verder gaat dan alleen advies over de inzet van social media, dat een brede basiskennis biedt en inzicht geeft in de theoretische aspecten. Dit is het eerste boek in Nederland dat de kennis over social media uit wetenschap en beroepspraktijk samenbrengt tot één verhaal.<br />In Basisboek social media schetsen wetenschappers vanuit de theorie het ontstaan en de gevolgen van social media. Daarna belichten vakspecialisten de praktische kant van social media. Onderwerpen zijn: social media in de netwerkmaatschappij, communiceren, overheid, journalistiek en organisaties met social media, impressiemanagement en storytelling via social media, interne communicatie, public relations, projectmanagement en mediaplanning met social media. Maar ook:<br />? do?s en don?ts van social media-innovator Erwin Blom;<br />? een katern facts and figures;<br />? een nawoord van bestseller-auteur Menno Lanting.<br />Basisboek social media is geschreven voor het hbo- en wo-onderwijs. Het boek is echter ook onmisbaar voor vakspecialisten en andere geïnteresseerden die een volledig beeld willen krijgen van de theoretische én praktische kant van social media.
Prijs
€ 9,50
Bekijk boek