> > > > > marketing-voor-de-zorg

Oyen - Marketing Voor De Zorg

Het boek Marketing Voor De Zorg van de auteur Oyen is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Marketing Voor De Zorg" is tweedehands te koop vanaf € 8,50 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 8,50 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789035224506
   
Soort boek
Paperback


Voor instellingen binnen de gezondheidszorg wordt het steeds belangrijker om nieuw beleid te ontwikkelen op grond van visie. Marketing voor de zorg is een praktische handleiding hierbij. Het boek reikt hulpmiddelen aan voor het ontwikkelen van een marketingstrategie, zoals werkbladen en schema's. De auteurs schetsen waarom het marketingconcept binnen de gezondheidszorg past. Ze gaan in op het ontstaan van de visie op marketing en belichten ook de huidige visie. Daarbij bepalen zij de plaats van marketing binnen het strategisch proces en beschrijven zij een model voor strategieontwikkeling. De heldere stijl en de praktisch handreikingen die aangeboden worden, maken Marketing voor de zorg een zeer geschikt hulpmiddel bij het ontwikkelen van een marketingconcept binnen de eigen instelling. Marketing voor de zorg is bedoeld voor studenten, managers, beleidsmedewerkers en stafleden in de zorg.
Prijs
€ 8,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789035230521
   
Soort boek
Hardcover


In deze tweede, grondig herziene druk van 'Marketing voor de zorg' maken de auteurs duidelijk waarom het marketingconcept binnen de gezondheidszorg past. Ze gaan in op het ontstaan van de visie op marketing, en belichten ook de huidige visie. Daarbij bepalen zij de plaats van marketing binnen het strategisch proces en beschrijven zij een model voor strategieontwikkeling.<br /><br />'Marketing voorde zorg' is een praktische handleiding voor alle instellingen binnen de gezondheidszorg die het belangrijk vinden om nieuw beleid te ontwikkelen op grond van een visie. Het boek reikt hulpmiddelen aan voor het ontwikkelen van een marketingstrategie, zoals werkbladen en schema's. De heldere stijl en de praktische handreikingen die aangeboden worden, maken van 'Marketing voor de zorg' een zeer geschikt hulpmiddel bij het ontwikkelen van een marketingconcept binnen de eigen instelling.<br /><br />Het werkbladen zijn via http://service.elseviergezondheidszorg.nl te downloaden.
Prijs
€ 8,75
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Oyen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 20,00
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 16,95
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 9,99