> > > > > tqm-model-for-banking-sector-to-improve-customer-satisfaction

Pattanayak, Durgesh - Tqm Model For Banking Sector To Improve Customer Satisfaction

Het boek Tqm Model For Banking Sector To Improve Customer Satisfaction van de auteur Pattanayak, Durgesh is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Tqm Model For Banking Sector To Improve Customer Satisfaction" is nieuw te koop vanaf € 54,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 54,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Tqm Model For Banking Sector To Improve Customer Satisfaction

Type: Paperback
ISBN: 9786138230250
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 54,99