> > > > > contemporary-issues-in-marketing-and-consumer-behaviour

Elizabeth C. Parsons - Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour

Het boek Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour van de auteur Elizabeth C. Parsons is 3 maal gevonden, 3 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour" is nieuw te koop vanaf € 44,93 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 44,93 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour

Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour

Type: Paperback
ISBN: 9781032062006

Aanbieder:
€ 44,93
Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour

Type: Paperback
ISBN: 9780415826914
Levertijd: 27

Aanbieder:
€ 53,99
Contemporary Issues In Marketing And Consumer Behaviour

Type: Hardcover
ISBN: 9780415826907
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 187,99


Andere populaire boeken van Elizabeth C. Parsons
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 103,37
Tweedehands (0)