> > > > > creating-sustainable-customer-value

Martin D. Pallante Ph.D. - Creating Sustainable Customer Value

Het boek Creating Sustainable Customer Value van de auteur Martin D. Pallante Ph.D. is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Creating Sustainable Customer Value" is nieuw te koop vanaf € 22,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 22,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Creating Sustainable Customer Value

Type: Paperback
ISBN: 9781449089504
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 22,99
Creating Sustainable Customer Value

Type: Hardcover
ISBN: 9781449089511
Levertijd: 33

Aanbieder:
€ 25,99