ISBN: 9798391721970
Bekijk boek
Het boek Handboek Direct Marketing : Strategie, Praktijk En Ontwikkeling van de auteur K. Paul is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Direct Marketing : Strategie, Praktijk En Ontwikkeling" is tweedehands te koop vanaf € 24,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014060408
Soort boek
Paperback Deze gebonden uitgave van het Handboek Direct Marketing is een actualisering van het losbladige handboek Direct Marketing. De uitgave vormt een bron van kennis en ervaring voor iedereen die zijn werk en studie maakt van marketing. Want een echte marketter stelt de klant centraal en laat zich in zijn doen en laten leiden door de wensen van die zelfde klant. Het is goed om daarbij te kunnen teruggrijpen op de ervaringskennis van de direct marketters. Het is geen boekenweijsheid die ergens op een studeerkamer is bedacht. Het is pure praktijk, die in de vorm van een groot aantal bijdragen over een veelheid van onderwerpen in gecondenseerde vorm, in deze uitgave is opgenomen. Het is een praktijkboek pur sang. Voor iedere marketeer en voor iedereen die (direct) marketing studeert.
|
Prijs
€ 24,95 |
Bekijk boek |