> > > > > remote-service-technology-perception-and-its-impact-on-customerprovider-relationships

Stefanie Paluch - Remote Service Technology Perception And Its Impact On Customer-provider Relationships

Het boek Remote Service Technology Perception And Its Impact On Customer-provider Relationships van de auteur Stefanie Paluch is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Remote Service Technology Perception And Its Impact On Customer-provider Relationships" is nieuw te koop vanaf € 36,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 36,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Remote Service Technology Perception And Its Impact On Customer-provider Relationships

Type: Paperback
ISBN: 9783834931009
Levertijd: 10

Aanbieder:
€ 36,99