> > > > > the-role-of-familiarity-and-knowledge-in-consumer-behavior

C. Whan Park - The Role Of Familiarity And Knowledge In Consumer Behavior

Het boek The Role Of Familiarity And Knowledge In Consumer Behavior van de auteur C. Whan Park is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Role Of Familiarity And Knowledge In Consumer Behavior" is nieuw te koop vanaf € 93,50 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 93,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Role Of Familiarity And Knowledge In Consumer Behavior

Type: Hardcover
ISBN: 9781636516134
Levertijd: 24

Aanbieder:
€ 93,50


Andere populaire boeken van C. Whan Park
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Brand Attachment

ISBN: 9781601981004


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 45,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 76,50
Tweedehands (0)