> > > > > het-evenement-dat-niemand-wil-missen

Erik Peekel - Het Evenement Dat Niemand Wil Missen

Het boek Het Evenement Dat Niemand Wil Missen van de auteur Erik Peekel is 3 maal gevonden, 2 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Evenement Dat Niemand Wil Missen" is nieuw te koop vanaf € 22,50 bij Bol.com. "Het Evenement Dat Niemand Wil Missen" is tweedehands te koop vanaf € 22,50 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 22,50 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (1) vanaf € 22,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Het Evenement Dat Niemand Wil Missen

Type: Paperback
ISBN: 9789082331240
Levertijd: 7

Aanbieder:
€ 22,50
Het Evenement Dat Niemand Wil Missen

Type: Paperback
ISBN: 9789082331219
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 22,50
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789082331202
   
Soort boek
Paperback


Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega's betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Het evenement dat niemand wil missen helpt je om jouw evenement tot een groot succes te maken. <br />Erik Peekel geeft veel inzichten en tips om jouw evenement op zo'n manier te organiseren dat niemand het wil missen. Van het ontwerp van je programma tot en met de evaluatie krijg je grip op de organisatie van jouw evenement.<br />In dit praktische boek lees je:<br />- hoe je een boeiend evenement ontwerpt<br />- wat er allemaal komt kijken bij de organisatie van jouw evenement<br />- hoe je je doelgroep kunt overtuigen in het uitnodigingstraject<br />- 12 werkvormen om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen<br />- welke apps en technologie je kunt toepassen<br />- hoe je het effect van je evenement kunt meten<br />- hoe je na afloop het bereik en de impact van je evenement vergroot<br />Dit boek is bedoeld voor iedereen die een zakelijk evenement organiseert: <br />- een symposium voor klanten<br />- congres<br />- brainstormsessie met collega's<br />- strategiemeeting<br />- netwerkborrel<br />- productlancering<br />- afscheidsreceptie van een directeur<br />- deelname aan een vakbeurs<br />Over de auteur<br />Erik Peekel richtte in 1999 Aaaaha! the Actor Factory op. Zijn bureau voegt interactie en beleving toe aan ruim duizend evenementen per jaar. Bovendien leidt Erik jaarlijks zo'n tachtig bijeenkomsten als dagvoorzitter. Die bijeenkomsten variëren van een kleinschalige brainstormsessie tot een medisch congres met deelnemers uit de hele wereld. Eriks opdrachtgevers zijn de organisatoren van die evenementen. De één heeft heel veel ervaring en de ander organiseert voor het eerst een bijeenkomst, maar zij streven hetzelfde doel na: een evenement organiseren dat niemand wil missen.<br />Erik verzamelde succesfactoren van evenementen. In zijn masterclass ging hij in gesprek met meer dan 1200 organisatoren. Zo verbond hij ervaren en onervaren organisatoren met elkaar en met elkaars inzichten. Erik is dan ook een veelgevraagd spreker op het gebied van Meeting Design. Hij sprak onder meer op The Meetings Show (Londen), the Meeting & Incentive Summit (Madrid) en The FRESH Conference (Kopenhagen).<br />Inhoudsopgave<br />INLEIDING: EVENEMENTEN ZIJN LEUK!<br />1. ONTWERP JE EVENEMENT<br />- De kenmerken van een goed programma<br />- Stappenplan<br />- Bouwstenen voor je programma<br />- Zo houd je het boeiend<br />- Samengevat<br />- Interview Hans Janssen: 'Ik besteed veel tijd aan het bedenken van de juiste titel'<br />- Hans Janssen: 'Tips voor jouw programma'<br />2. ORGANISEREN: DE PRAKTISCHE KANT<br />- Wanneer en waar?<br />- Audiovisuele technologie<br />- Sprekersbriefing<br />- Dresscode en decoratie<br />- Draaiboek<br />- Samengevat<br />- Interview Pieter Schure: 'Ik houd van korte draaiboeken'<br />3. DE UITNODIGING WAAR IEDEREEN OP INGAAT<br />- De uitnodiging<br />- Genodigden verleiden en overtuigen<br />- De uitnodigingstekst<br />- Mediumkeuze<br />- Interview Aad Ouborg: 'Maak er iets heel bijzonders van'<br />- Aanmeldproces<br />- No show beperken<br />- Samengevat<br />- Interview Maarten van Druten: 'Per genodigde een programma op maat'<br />4. NETWERKEN: HOE BRENG JE ONBEKENDEN MET ELKAAR IN GESPREK?<br />- Niet zomaar in gesprek<br />- Drempels wegnemen<br />- Spelvormen zorgen voor structuur<br />- Interview Hans de Werd: 'Onze deelnemers brengen we in gesprek met onze businesspartners'<br />- Technologie biedt extra mogelijkheden<br />- Samengevat<br />- Interview Boris Veldhuijzen van Zanten: 'We willen een warme en persoonlijke sfeer creëren'<br />5. WERKVORMEN: DE WORKSHOPS WAAR IEDEREEN OVER NAPRAAT<br />- Voorwaarden voor interactie<br />- Ontstijg de saaie PowerPoint<br />- 12 effectieve werkvormen<br />- Als de tafels en stoelen maar goed staan...<br />- Stemcomputers en apps<br />- Samengevat<br />- Interview Janneke Staarink: 'Samen evalueren en verbeteren'<br />6. VERSLAGLEGGING: HOE LAAT JE DE IMPACT DOORWERKEN?<br />- Aantrekkelijk verslag<br />- Hoe zet je aan tot actie?<br />- Hoe kom je in de media?<br />- Samengevat<br />- Interview Barbara Noordermeer: 'Zorg dat je evenement nieuwswaardig is'<br />7. EVALUATIE: WAT LEVERT JOUW EVENEMENT OP?<br />- Was dit wel het evenement dat niemand wil missen?<br />- Return on investment<br />- Tips voor de evaluatie<br />- Samengevat<br />- Interview Nico Meyer: 'Bedenk de juiste evaluatievragen'<br />INSPIRERENDE SPREKERS EN DAGVOORZITTERS<br />INLOOPMUZIEK<br />LOCATIES<br />ORGANISATOREN
Prijs
€ 22,50
Bekijk boek