> > > > > handboek-mobile-marketing

Patrick Petersen - Handboek Mobile Marketing

Het boek Handboek Mobile Marketing van de auteur Patrick Petersen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Mobile Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 9,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560033
   
Soort boek
Paperback


Online strateeg, docent, spreker, internetondernemer, columnist en bestsellerauteur Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland.<br />Dit resulteerde in eigen (mobile) marketingmodellen die hij als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV) voor organisaties zoals Heijmans, Speakers Academy, Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, De Hypotheekshop, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, Blauwhoed, de Roterogroep en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht. Petersen is fanatiek (video)blogger op onder andere het HandboekMobileMarketing.nl, SocialMedia.nl, Marketingfacts, DutchCowboys, Molblog,TheNextWeb en zijn eigen OnlineMarketeer.TV. Hij is ervaren consultant en docent op gebied van social, online en mobile marketingstrategie en de succesmix genaamd Social Local Mobile. Petersen is uniek is zijn visie en mix van marke-ting- en internettechnisch denken. De genoemde mix is een nieuwe manier van benaderen die zorgt voor succesvolle mobile marketing.<br />Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten.<br />Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit.<br />De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft!<br />
Prijs
€ 9,90
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Patrick Petersen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,45
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 9,95
Nieuw (2)
vanaf € 44,99
Tweedehands (0)