> > > > > handboek-online-conversie

Patrick Petersen - Handboek Online Conversie

Het boek Handboek Online Conversie van de auteur Patrick Petersen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Online Conversie" is tweedehands te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560699
   
Soort boek
Paperback


Online marketeer, docent, auteur, internetondernemer, columnist, spreker en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing-en-communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en een uitgesproken visie over hoe online marketing met succes in te zetten. De gedreven internetondernemer (zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV) werkt of werkte voor organisaties zoals DELTA, EY, Heineken Music Hall, Allure, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, Adformatie, de Roterogroep en Delta Lloyd. Petersen - bekend als @onlinemarketeer op Twitter - deelt als fanatiek blogger en vlogger zijn inzichten op blogs zoals Marketingtribune.nl, Adformatie.nl, Dutchcowboys.nl en Socialmedia.nl. Het praktische Handboek Online Conversie (HOC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins op gebied van online optimalisatie. Het boek staat vol quick wins, cijfers, modellen, wetenschappelijke onderzoeken, feiten, do's en don'ts, cases en interviews met optimalisatie-experts. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het HOC leunt zwaar op de praktijk. Het praktisch leer-, maar ook doe-boek maakt een einde aan het inzetten van zomaar wat online uitingen. In het HOC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engagement), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat centraal (Nurture). De digitale aanvullingen - zoals cases, presentaties en video's - op de ondersteunende site www.handboekonlineconversie.nl en ook @conversieboek benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online! Leer van experts.
Prijs
€ 27,99
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Patrick Petersen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 25,00
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 19,00
Tweedehands (1)
€ 10,95
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 9,35