> > > > > handboek-online-marketing-6-handboek-online-marketing-6-update

Patrick Petersen - Handboek Online Marketing 6 - Handboek Online Marketing 6 Update

Het boek Handboek Online Marketing 6 - Handboek Online Marketing 6 Update van de auteur Patrick Petersen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Online Marketing 6 - Handboek Online Marketing 6 Update" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789082298130
   
Soort boek
Paperback


De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) biedt praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren en kent 3500 extra's.<br /><br />De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis en praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. De inmiddels meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM6 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zesde druk van deze bestseller is geheel herzien, met onder andere nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen, inclusief actuele cijfers in deze update. “Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School “Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit “Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen “Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Patrick Petersen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 25,00
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 19,00
Tweedehands (1)
€ 10,95
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 9,35