’t Begon Onder Melkenstijd
Het boek Marketing In De Kennis- En Netwerkeconom van de auteur J.T.J. Peelen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing In De Kennis- En Netwerkeconom" is tweedehands te koop vanaf € 9,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789044003710
Soort boek
Paperback Veel toepassingen van ICT binnen marketing leiden nog niet tot de gewenste duurzame effecten, omdat te vaak nog wordt uitgegaan van de mogelijkheden die de technologie biedt. Onvoldoende wordt vanuit het marketingbeleid sturing gegeven aan de ontwikkeling van activiteiten op internet, multichannels, datawarehouses, contact centers en dergelijke. <br />De oplossing voor dit probleem ligt niet alleen bij marketeers, maar ook bij IT'ers. Goed teamwork tussen beide disciplines kan bijdragen aan een resultaatgerichte ontwikkeling van ICT binnen marketing. <br />Dit boek geeft aan hoe een gekozen 'business model' moet worden uitgewerkt in een strategisch en tactisch marketingbeleid. Duidelijk wordt wat in hoofdlijnen met ICT wordt beoogd en aan welke functionaliteiten behoefte bestaat. De verschillen tussen de ' business models' en bijpassend marketingbeleid worden scherp. <br />Tevens geeft dit boek handreikingen aan ICT'ers om marketeers beter te leren begrijpen en in projectverband tot betere resultaten te komen
|
Prijs
€ 9,99 |
Bekijk boek |